23 March, 2012

Wirer fra en anden vinkel

 
Posted by Picasa
Opbindingen er i fuld gang overalt.

Torsdag eftermiddag foregik det i t-shirt og shorts i Côte des Blancs. Vi har stadig en anelse af en kold vind, så jeg beholdt den langærmede bluse på.

 
Posted by Picasa
I Loisy-en-Brie dufter vingårdslivet af græs, og der er også småblomster i luften. Humlebierne summer, og alt er skønt. Sådan set behøver det ikke være varmere.

Temperaturen er perfekt for os, der arbejder.

 
Posted by Picasa
Trådskift er ikke specielt interessant. Det skal bare gøres.

Det hjælper at se processen fra forskellige perspektiver, og det forundrer mig gang på gang, hvor helt utroligt mange forskellige vinkler, jeg kan få lagt ned over det, vi går og foretager os. Altid det samme, og alligevel de fleste gange med nye elementer.

 
Posted by Picasa
Jeg har dog som sædvanligt ondt i armene af at trække wirer ud af hegn og rulle dem op. Men sådan er det.

Til gengæld nyder jeg solen, som alle skrivebordsgeneralerne længes efter.

2 comments:

Farmer said...

Uha. Jeg ser skyfri himmel på alle fotos.
Hveden stiger pga. det tørre vejr overalt i den sydlige del af Europa.
Her har vi også helt usædvanligt godt såvejr.

Hvor ender det?

Sol said...

Hej Farmer,
Du har jo som altid helt ret.
Ingen regn i sigte, og det ser tørt ud overalt.
Det generer ikke vores del af landbruget, før vi skal plante nyt senere på foråret.
Men stigende hvedepriser vil vi som alle andre mærke hver gang vi går på indkøb.
Hilsener Solveig