03 January, 2014

Tv-bobler

 
Posted by Picasa
Vi har rundet nytåret. Med masser af champagne. Jeg har ikke lige nået nytårstalen. Vi stresser ikke med den slags i Champagne.

Sørme om ikke inden det gamle år gik af nåede en tur i det rigtige, levende fjernsyn for at fortælle om champagne. Et af mine favoritemner. Men det er vel ingen hemmelighed.

Det er de 10 minutters tid på TV 2/Fri desværre. I hvert fald for alle, der ikke er abonnenter.

Derfor har jeg kun adgang til minutterne nogle få dage, og slet ikke lov til at dele med andre end dem, der kommer i huset her.

Men ingen skal snydes for champagne-tv. De taler godt nok fransk - ja, det gør man jo ret tit her i området ;-D - men billederne fejler ikke noget. Jeg så dem selv uden lyd. Jeg mener... jeg bilder mig ind, at jeg nogenlunde kan regne ud, hvad der bliver sagt, og så ku' jeg fortsat lytte Avishai Cohen. Ret godt. Værs'go. Det kan sikkert med fordel indtages med champagne.

2 comments:

VinKreutzer.dk said...

Hej
Du gjorde det ganske glimrende på TV2 Fri og det var en fornøjelse med den fokus på en dansk producent.

http://instagram.com/p/icIIUgJA0g/

Fik taget et hurtigt billede til Instagram ;-)

Hyg dig

Frederik

Sol said...

Tak skal du have, Frederik.

Og så kan I se, at det er rigtigt. Jeg var der virkelig...

Ærgerligt, at jeg ikke må linke... til gengæld tror jeg ikke, at jeg fik sagt ret mange ting, som jeg ikke også har skrevet op til flere gange på bloggen.

Mange hilsener Solveig